STT
|
Tác Giả
|
Tên Bài Viết
|
1
|
TS. Lê Văn Hảo
|
- Về công khai kết quả học tập
- Thang cấp độ tư duy Bloom
|
2
|
Edward A. Morante
|
Outcome assessment handbook
|
3
|
Jeremy B. Williams
|
Authentic assessment 4
|
4
|
Jon Mueller
|
Authentic assessment 1
|
5
|
Jowel C. Laguerre
|
Learning outcome and assessment handbook
|
6
|
J. Kehoe
|
Constructing Multiple choice questions (MCQs)
|
7
|
Marilyn M. Lombardi
|
Authentic assessment 3
|
8
|
Nils Perteson, Gary Brown and Theron Desrosier
|
CTLT assessment spectrum
|
9
|
Nola Aitken
|
Authentic assessment 2
|
10
|
Peter Wolf, Art Hill and Fred Evers
|
Curriculum assessment handbook
|
11
|
R. James, C. McInnis and M.Devlin
|
- Assessing learning in Australian Universities
- Group assessment
|
12
|
RMIT University
|
Assessment policies and procedures manual
|
13 |
The University of Ulster Assessment handbook
|
|
14
|
The University of Central Florida
|
Program assessment handbook
|
15
|
PGS.TS. Lê Văn Hảo
|
Thiết kế và sử dụng rubric trong đánh giá học tập
|
16
|
PGS.TS. Lê Văn Hảo
|
Đánh giá trong dạy học trực tuyến
|